Service Support Engineer – Deventer

Organisatie

GEA Process Engineering in Deventer, onderdeel van de divisie Liquid & Powder Technologies, is gespecialiseerd in poederverpakkingsapparatuur en geïntegreerde oplossingen. Binnen het team Powder Systems EMEA werken wij aan de voorbereiding en uitvoering van services en upgrades voor zowel nationale als internationale klanten. Onze fabriek en enkele collega’s zijn gevestigd in Nieuw-Zeeland, maar onze klanten bevinden zich in Europa en het Midden-Oosten. Jij komt te werken in een internationaal team dat is gevestigd in Deventer.

Functie

Als Service Support Engineer ben je samen met je collega’s het dagelijkse aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten met betrekking tot service- en upgradeprojecten. Je stelt offertes op, bereidt servicebezoeken voor en hebt zowel schriftelijk als mondeling contact met klanten. Wanneer een klant een technisch probleem heeft, stel jij de juiste vragen om tot een analyse te komen. Het is belangrijk dat je goed kunt luisteren en doorvragen om de klantvraag helder te krijgen.

Je maakt deel uit van een team dat verantwoordelijk is voor het aanbieden van reserveonderdelen en het voorbereiden, plannen en uitvoeren van services bij internationale klanten. Betrokkenheid en samenwerking staan bij ons hoog in het vaandel. Je zult werken met MS Office en een ERP-systeem. Binnen GEA is Engels de voertaal, maar binnen het team in Deventer spreken we voornamelijk Nederlands.

Jouw taken als Service Support Engineer:

  • Calculeren en opstellen van serviceoffertes;
  • Diagnose stellen en oplossen van technische problemen van klanten;
  • Inkopen van materialen;
  • Administratieve verwerking van offertes;
  • Nakijken en opvolgen van servicerapportages;
  • Beantwoorden van technische vragen voor zowel binnen- als buitendienst;
  • Nauw samenwerken met de Sales Engineers binnen ons werkgebied;
  • Ondersteunen van buitendienstcollega’s door technische informatie te verstrekken wanneer monteurs dit nodig hebben.

Functie-eisen

  • Mbo4- of hbo-werk- en denkniveau met technische ervaring;
  • Een teamspeler die zelfstandig kan werken;
  • Goede beheersing van de Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
  • Geen angst om klanten telefonisch te woord te staan;
  • Een flexibele instelling en het vermogen om goed om te gaan met onverwachte situaties;
  • Je haalt energie uit het helpen van klanten en het oplossen van hun problemen;
  • Piekmomenten, ontevreden klanten of lastige vragen zie jij als een uitdaging.

Aanbod

  • Een uitstekend salaris tussen de €2500,- en €4500,- bruto per maand, afhankelijk van je opleiding en/of werkervaring;
  • 27 vakantiedagen en 13 ATV-dagen bij een fulltime dienstverband;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een uitdagende en afwisselende functie;
  • Ruime ontwikkelingsmogelijkheden om je technische kennis verder uit te breiden;
  • Een prettige werkomgeving waarin jouw ideeën en inzet worden gewaardeerd;
  • Een telefoon en laptop om je werk goed uit te kunnen voeren.

Inlichtingen

Word jij enthousiast van technische vraagstukken en klantgericht werken? Heb je een passie voor techniek in de procesindustrie en ben je verantwoordelijk en energiek? Ben jij de Service Support Engineer die wij zoeken? Solliciteer direct en ontdek jouw mogelijkheden bij GEA Process Engineering in Deventer!

Sollicitatie

Voor meer informatie over deze vacature mag je contact opnemen met Jeroen Gerritsen op 06-43362367 of met Pina Bloem op 06-34750290

Array
(
    [_eael_post_view_count] => Array
        (
            [0] => 183
        )

    [ekit_post_views_count] => Array
        (
            [0] => 174
        )

    [tp_widgets] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:7:"widgets";a:0:{}s:9:"update_at";s:10:"1730272516";}
        )

    [_elementor_css] => Array
        (
            [0] => a:1:{s:4:"time";i:1732796118;}
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1732796565:3
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 2589
        )

    [ast-site-content-layout] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [theme-transparent-header-meta] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [adv-header-id-meta] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [stick-header-meta] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [astra-migrate-meta-layouts] => Array
        (
            [0] => set
        )

    [footnotes] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [hefo_before] => Array
        (
            [0] => 0
        )

    [hefo_after] => Array
        (
            [0] => 0
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 37
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 90
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 3
        )

    [_carerix_job] => Array
        (
            [0] => 133
        )

    [managed_by] => Array
        (
            [0] => _carerix_
        )

    [guid] => Array
        (
            [0] => 133
        )

    [vacancyID] => Array
        (
            [0] => 150
        )

    [vacancyNo] => Array
        (
            [0] => 150
        )

    [pubDate] => Array
        (
            [0] => Thu, 28 Nov 2024 12:00:00 +0100
        )

    [startDate] => Array
        (
            [0] => 2024-11-28 12:00:00
        )

    [endDate] => Array
        (
            [0] => 2025-01-28 12:00:00
        )

    [deadlineMaterial] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [reactionEndDate] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [branche0] => Array
        (
            [0] => Procestechniek
        )

    [sector] => Array
        (
            [0] => Procestechniek
        )

    [branche1] => Array
        (
            [0] => Food
        )

    [industry] => Array
        (
            [0] => Food
        )

    [function0] => Array
        (
            [0] => Werktuigbouw
        )

    [function1] => Array
        (
            [0] => Eerste monteur
        )

    [rawTitle] => Array
        (
            [0] => Service Support Engineer
        )

    [title] => Array
        (
            [0] => Service Support Engineer - Deventer
        )

    [workLocation] => Array
        (
            [0] => Deventer
        )

    [workplaceType] => Array
        (
            [0] => Hybrid
        )

    [workplaceTypeClassification] => Array
        (
            [0] => WorkplaceHybridTag
        )

    [contact] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [company] => Array
        (
            [0] => GEA Process Engineering BV
        )

    [postalCode] => Array
        (
            [0] => 7418 EV
        )

    [introInformation] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [companyInformation] => Array
        (
            [0] => 

GEA Process Engineering in Deventer, onderdeel van de divisie Liquid & Powder Technologies, is gespecialiseerd in poederverpakkingsapparatuur en geïntegreerde oplossingen. Binnen het team Powder Systems EMEA werken wij aan de voorbereiding en uitvoering van services en upgrades voor zowel nationale als internationale klanten. Onze fabriek en enkele collega’s zijn gevestigd in Nieuw-Zeeland, maar onze klanten bevinden zich in Europa en het Midden-Oosten. Jij komt te werken in een internationaal team dat is gevestigd in Deventer.

) [vacancyInformation] => Array ( [0] =>

Als Service Support Engineer ben je samen met je collega’s het dagelijkse aanspreekpunt voor zowel interne als externe klanten met betrekking tot service- en upgradeprojecten. Je stelt offertes op, bereidt servicebezoeken voor en hebt zowel schriftelijk als mondeling contact met klanten. Wanneer een klant een technisch probleem heeft, stel jij de juiste vragen om tot een analyse te komen. Het is belangrijk dat je goed kunt luisteren en doorvragen om de klantvraag helder te krijgen.

Je maakt deel uit van een team dat verantwoordelijk is voor het aanbieden van reserveonderdelen en het voorbereiden, plannen en uitvoeren van services bij internationale klanten. Betrokkenheid en samenwerking staan bij ons hoog in het vaandel. Je zult werken met MS Office en een ERP-systeem. Binnen GEA is Engels de voertaal, maar binnen het team in Deventer spreken we voornamelijk Nederlands.

Jouw taken als Service Support Engineer:

  • Calculeren en opstellen van serviceoffertes;
  • Diagnose stellen en oplossen van technische problemen van klanten;
  • Inkopen van materialen;
  • Administratieve verwerking van offertes;
  • Nakijken en opvolgen van servicerapportages;
  • Beantwoorden van technische vragen voor zowel binnen- als buitendienst;
  • Nauw samenwerken met de Sales Engineers binnen ons werkgebied;
  • Ondersteunen van buitendienstcollega’s door technische informatie te verstrekken wanneer monteurs dit nodig hebben.
) [requirementsInformation] => Array ( [0] =>
  • Mbo4- of hbo-werk- en denkniveau met technische ervaring;
  • Een teamspeler die zelfstandig kan werken;
  • Goede beheersing van de Engelse taal (zowel in woord als geschrift);
  • Geen angst om klanten telefonisch te woord te staan;
  • Een flexibele instelling en het vermogen om goed om te gaan met onverwachte situaties;
  • Je haalt energie uit het helpen van klanten en het oplossen van hun problemen;
  • Piekmomenten, ontevreden klanten of lastige vragen zie jij als een uitdaging.
) [offerInformation] => Array ( [0] =>
  • Een uitstekend salaris tussen de €2500,- en €4500,- bruto per maand, afhankelijk van je opleiding en/of werkervaring;
  • 27 vakantiedagen en 13 ATV-dagen bij een fulltime dienstverband;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een uitdagende en afwisselende functie;
  • Ruime ontwikkelingsmogelijkheden om je technische kennis verder uit te breiden;
  • Een prettige werkomgeving waarin jouw ideeën en inzet worden gewaardeerd;
  • Een telefoon en laptop om je werk goed uit te kunnen voeren.
) [functionContactInformation] => Array ( [0] =>

Word jij enthousiast van technische vraagstukken en klantgericht werken? Heb je een passie voor techniek in de procesindustrie en ben je verantwoordelijk en energiek? Ben jij de Service Support Engineer die wij zoeken? Solliciteer direct en ontdek jouw mogelijkheden bij GEA Process Engineering in Deventer!

) [applicationContactInformation] => Array ( [0] =>

Voor meer informatie over deze vacature mag je contact opnemen met Jeroen Gerritsen op 06-43362367 of met Pina Bloem op 06-34750290

) [contractType] => Array ( [0] => Vast / Tijdelijk ) [hoursPerWeek] => Array ( [0] => 40 ) [isSalaryPublic] => Array ( [0] => 1 ) [minSalary] => Array ( [0] => 2500 ) [maxSalary] => Array ( [0] => 4500 ) [salaryPeriod] => Array ( [0] => per maand ) [salaryPeriodClassification] => Array ( [0] => MonthTag ) [salaryCurrency] => Array ( [0] => EUR ) [pubIdList] => Array ( [0] => 67,133 ) [procedure] => Array ( [0] => Detachering ) [businessLine] => Array ( [0] => Standaard ) [agency] => Array ( [0] => TecT Enschede ) [toWorkLevelNode] => Array ( [0] => Medior ) [cx_extra_procedures] => Array ( [0] => Deta/Vast ) [medium] => Array ( [0] => web ) [source] => Array ( [0] => 1 ) )
-->